enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,2690
EURO
53,5644
ALTIN
6.277,08
BIST
13.938,48
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
25°C
İstanbul
25°C
Açık
Pazartesi Parçalı Bulutlu
27°C
Salı Parçalı Bulutlu
29°C
Çarşamba Çok Bulutlu
28°C
Perşembe Az Bulutlu
27°C

“O KORKUNUN TARİFİ MÜMKÜN DEĞİL!”

“O KORKUNUN TARİFİ MÜMKÜN DEĞİL!”
1 Eylül 2021 13:16
A+
A-

Ünlü oyuncu Mesut Akusta, geçtiğimiz günlerde Ankara’nın Çankaya ilçesinde bulunan evinde beyin kanaması geçirmiş ve acilen hastaneye kaldırılmıştı. Ameliyat olan oyuncu, kısa sürede sağlığına kavuştu. Akusta, cumartesi günü taburcu edildi. Şu aralar evinde dinlenen ve bir hafta sonra setlere dönecek olan Akusta’nın eşi Şafak Özbir, Instagram hesabından bu süreçte yaşadıklarını anlattı.

Eşi Mesut Akusta ve kızı Berfin Cano ile aile fotoğrafını yayınlayan Özbir, gönderisinde şu ifadeleri kullandı:

Bugün tarihe bir baktım da tam 13 gün geçmiş… Mesut’un hastaneye kaldırıldığı günü, neler yaşadığımı, nasıl Ankara’ya gittiğimizi nasıl anlatsam bilemiyorum. Orayı bir türlü toparlayamıyorum hala kafamda. Tek bildiğim bir dakika sonramızın asla garantisi yok!

“YAŞADIĞIM EN ZORLU YOLDU”
Babam öldüğünde 20 yaşındaydım, annem trafik kazası geçirip bir ay yoğun bakımda kaldığında 27… Şimdi ise 38…. Bu da sonrasında yaşadığım en zorlu yoldu. Hem de anne olarak… Dilerim ki son olsun… O korkunun tarifi mümkün değil! Şimdi şu anıma ne kadar şükretsem az…

“ALLAH SEVENLERDEN RAZI OLSUN”
Bu süreçte kendisini arayıp, soran sevenlerine teşekkür eden Şafak Özbir, sözlerini, “13 gündür telefonum iki dakikadan fazla çalmadan durmadı, mesaj kutum doldu taştı. Allah sevenlerden razı olsun. Arayan soran dua eden gelen giden tüm tanıdıklarım, dostlarım, sevdiklerim, ailem. Tanımayıp ta ailesinden biri gibi dua edenlerim. Hakkınızı helal edin, iyi ki varsınız. Yalnız olmadığını bilmek kadar güzel şey var mı? Hayatta her şey bizler için, bu yollardan maalesef herkes bir şekilde geçecek, duam; herkesin en kolay şekilde atlatması… Hepinizi çok seviyorum.” ifadeleriyle sonlandırdı.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.