enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,0408
EURO
53,0791
ALTIN
6.409,16
BIST
13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
27°C
İstanbul
27°C
Az Bulutlu
Pazar Parçalı Bulutlu
27°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
26°C
Salı Parçalı Bulutlu
25°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
26°C

“TATİL BİTTİ, İŞİMİN BAŞINDAYIM”

“TATİL BİTTİ, İŞİMİN BAŞINDAYIM”
28 Temmuz 2021 13:07
A+
A-

Seda Sayan ve Sinan Engin’in işletmeci oğulları Oğulcan Engin, önceki gün Cihangir’de objektiflere yansıdı. Muhabirlerle sohbet eden Engin, “Tatil bitti, işimin başındayım.” dedi.

Habertürk’ten Tolga Aslan’ın haberine göre; İşletmeci Oğulcan Engin, geçtiğimiz gün Cihangir’de sahibi olduğu bir mekanın önünde görüntülendi. Engin, motosikletinin üzerinde gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Çeşme tatili sonrası işinin başına döndüğünü belirten Oğulcan Engin, “Trafikten kaçmanın en güzel yolu bu… İşe gelip, gitmemi kolaylaştırıyor.” dedi.

 

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.